1.Czy muszę martwić się o MintUpdate ( chodzi o te logi ). Bo widać, że brakuje jakiejś biblioteki ( i się trochę martwię. Czy nie spowoduje to żadnych efektów ubocznych?
2. "4. Umieszczaj miniatury zrzutów Uśmiech Tak, Mint jest zgodny z Ubuntu, o to się nie martw. Musisz doinstalować apturl, powinno zadziałać.
Kod:
sudo apt-get install apturl
Zresztą odradzam ci pobieranie plików z takich źródeł - nigdy nie wiesz, na co trafisz, szczególnie jak jesteś "zielony"."
-Ciekawe czemu na playdeb (i getdeb) nie piszą nic o instalaci apturl...
Może i jestem zielony z Linuxa, ale Windowsa znam na tyle, że pomagam innym.
3."
6.
6. Jak uaktywnić 3 krolow? (CTRL+ALT+DEL lub inna kombinacja, by uruchomić monitor procesow)
Widać, że jesteś świeżym użytkownikiem - szukasz analogii do Windowsa. Niestety, tak kombinacja jest tutaj bezużyteczna Uśmiech
Monitor procesów - jeśli chodzi ci o Monitor systemu, to jest on w menu domyślnie w Ulubionych, jeśli nie ma to w Administracji. "
-Hihi. Masz rację ! Szukam analogii do Windowsa, bo "3-ej królowie" to doskonała funkcja. A już mi się zdarzyło, że firefoxik mi zaciął Minta. I czasami muszę usunąć proces.
Wiecie może jak uruchomić ten monitor poprzez skróty?
7."7. Chodzi ci o kompilowanie? Zerknij tutaj. Jednak odradzam ci takie działanie, jak jesteś początkującym - lepiej szukaj pakietów .deb lub w repo Uśmiech Do tego dojdziesz później Uśmiech"
- A jak to jest z tym repo? Czy to nie jest czasem takie FTP? A repo dodaje się by można z niego programy aktualizować?
8."8. Nie musisz instalować KDE wewnątrz Gnome, by używać programów pisanych pod KDE."
- To co muszę zrobić?
9."9. Uruchomić możesz go z menu, sekcja Internet. Aktywator możesz utworzyć na pulpicie. Klikasz prawym przyciskiem, dodaj aktywator, wpisujesz nazwę, polecenie "kadu", wybierasz ikonkę i gotowe."
-Nierozumiesz. Chodzi o to gdzie on mi zajmuje miejsce. Bo chciałbym kilka gierek poinstalować, ale niewiem ile mogę

.