JonyP
Miętowy liść
Reputacja 0
|
 |
« : Grudzień 10, 2011, 03:40:01 » |
|
Problem j/w Zaznacze na początek że jestem całkowicie zielony czyli nie rozeznaje sie na tych środowiskach itp za Boga nie moge pojąć tego wszystkiego Nagrałem kolejny system mint11 LXDE wcześniej: mint 10 Gnome, Ubuntu 10.10, ubuntu 11.04 probowalem niezliczonych programow i nic ! 1- nie moge uzyskac takiego prostego efektu jak ułożenie okien na pulpicie w kafelki czyli rowne wysokosci i szerokosci 2-okna- chciałbym żeby sie grupowały bo otwieram ich dużo (wykresy giełdowe) 3-Czy ja dobrze rozumię? ze mozna przełączac medżera okien? często zainstalowałem dany menadrżer a nie umiałem go włączyć !! Pytanie: można przełączać menadrżera okien (ewentualnie ustawic ładowanie przy odpalaniu systemu )? 4-zalezy mi na systemie ktory by był szybki nie koniecznie ładny i kolorowy, gdzies wyczytałem że mint z LXDE spełnia takie oczekiwania prawda to ? Koniecznie poprosze o propozycje sprawdzone i używane bo propozycji takich programów już uzyskałem bardzo dużo na forum ubuntu co z tego, jak nie mogę tego włączyć użyc lub nie do takiego środowiska jak należy. Niby mówią że dany program jest do danego środowiska ale nie wiem gdzie to wyczytać ? Prosze o wyrozumiałość ! 
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2011, 04:16:47 wysłana przez JonyP »
|
|
|
|
|
euklides
Siewca Mięty
Miętowy krzew

Reputacja 0
Distro: MacBuntu 10.10 :) & HackMacOS 12.04 LTS
to dziki kraj ! idę zapolować.
|
 |
« Odpowiedz #1 : Grudzień 10, 2011, 05:05:23 » |
|