libimobiledevice iphone se ios 11.2.2

• 4 replies
  • 331 views
libimobiledevice iphone se ios 11.2.2
« dnia: Styczeń 24, 2018, 01:24:45 am »
Witam chciałbym przegrać zdjęcia z iphona na linuxa. Po kliknięciu zaufaj na iphonie i tak linux nie może uzyskać dostępu do pamięci iphona. Znalazłem takie coś: http://www.libimobiledevice.org/ i to podobno ma rozwiązać ten problem tak? bo jakoś nie widzę tam ios 11. A jak nie to proszę o jakieś inne rozwiązanie tego problemu. Jeśli jednak to pomoże to proszę pomóc mi z instalacją tego. Ściągnąłem najnowszą wersję tego: libplist-2.0.0.tar.bz2 i próbuję to zainstalować zgodnie z plikiem README ale totalnie nie rozumiem tego co mam robić. Jak wpisuje te komendy to wyświetla się tylko: no such file or directory
Dodam że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o linuxa
Z góry dziękuję za pomoc

*

Offline rrico

• **
  • 86
  • 5
Odp: libimobiledevice iphone se ios 11.2.2
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2018, 08:25:38 am »
Próbowałeś menagerem graficznym to odpalić?
Terminal masz otwarty w katalogu gdzie ten plik leży? Jeżeli nie to spróbuj wpisać pełną ścieżkę do niego.
----------------------
Linux Mint 18.2 Mate/Cinnamon x64 | lap Toshiba satellite A350
Ubuntu Mate 16.04.2 x64 | klocek składak (offline)

*

Offline oktet

• **
  • 72
  • 14
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2018, 10:10:02 am »
rrico, chyba to nie tak. Laptop nie ma w ogóle dostępu do iPhone. Uważam że potrzebne są odpowiednie sterowniki.
takto416, Apple nie lubi Windows'ów ani Linux'ów. Lubi tylko siebie. Jak kupiłeś iPhone, to musisz teraz dokupić laptop Apple.  ;)
Oczywiście że żartuję, ale nie bez powodu.
Na Windę jest programik iTunes. Może warto spróbować go puścić na Wine, albo na wirtualnej maszynie z Windą na VirtualBox?
Niektórzy twierdzą że "Linuksy" są zawodne i źle zabezpieczone i dlatego serwery Microsoft pracują na... Debianie.   ??? ... :o

« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2018, 10:24:43 am »