Autor Wątek: TV DVB-T RTL-2832 Nie odbieram MUX-2  (Przeczytany 734 razy)

Offline TytusXP

• Miętowe nasionko
  • *
  • Punkty: 0
TV DVB-T RTL-2832 Nie odbieram MUX-2
« dnia: Luty 08, 2018, 18:27:37 pm »
Cześć! Mam nietypowy problem z chińskim dekoderem na RTL2832.

Wykrywa mi MUX 1 i 3, ale nie wykrywa MUX 2. Na Windowsie chodzą wszystkie 3 MUX-y, ale program ProgDVB co chwilę gubi dźwięk i mnie to wnerwia, a Windows Media Center nie przypadł mi do gustu.

NA Linux Mint 18.3 program w_scan pokazał jakieś błędy CRC na MUX 2 (twierdzi, że CRC jest np. ABC, a powinien być XYZ, nie rozumiem o co chodzi) , Nie rozumiem, skoro na Windowsie sygnał jest dobrej jakości - nie ma szatkownicy, a dodatkowo pozostałe MUXy na Linuksie działają prawidłowo. (odbieram wszystkie z jednego przekaźnika)

Ma ktoś jakiś pomysł?

P.S. W Linuksie jestem zielony jak trawka na wiosnę, więc proszę łopatologicznie jak krowie na rowie  ;)

Offline ilin

• Siewca Mięty
  • Dorodny miętowy krzew
  • Punkty: 270
  • Palacz
Odp: TV DVB-T RTL-2832 Nie odbieram MUX-2
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2018, 23:30:44 pm »
Problem jest z sygnałem z anteny.

Coś na temat instalacji antenowej powiedz.
Polski portal Debiana

I tak przed terminalem nie uciekniesz :)

Offline TytusXP

• Miętowe nasionko
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2018, 18:57:38 pm »
Heh, o antenie szkoda gadać - najtańsza pokojowa siatkowa ze wzmacniaczem. Mieszkam w Nowej Hucie (Kraków) na 9 piętrze, i pozostałe MUX-y odbierają prawidłowo. Nawet MUX-2 na Windows Media Center odbiera dobrze z tego samego zestawu Antena + odbiornik.
Siła sygnału 35-40, jakość 80-100 na wszystkich MUX (wg wskaźnika programu ProgDVB)

Dziwi mnie, że na Windowsie odbiera dobrze wszystkie MUX-y, a na Mincie nie odbiera tylko MUX-2 i to wcale. Nawet kanałów nie znajduje, a pozostałe MUX-y obraz żyleta. Stąd moje przypuszczenie, że problem jest sotfware-owy, a nie hardware-owy.

Offline maciek84krk

• Miętowy liść
  • *