Sprawy organizacyjne przypomnienie!

  • 0 replies
  • 288 views
*

Offline ciastek1981

  • Respect Mod Authoritah!!!
  • *******
  • 1184
  • 153
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzątam forum, usuwam reklamy oraz daję bany ;)
Sprawy organizacyjne przypomnienie!
« dnia: Sierpień 25, 2018, 23:47:12 pm »
Przypomnienie bo się zapominacie i mnie wkurzacie  :(

Doświadczonych użytkowników proszę
o nieciśnięcie narybkowi i miętowym czeladnikom
(dalej możecie nie czytać).

1. Publiczne personalne wycieczki na forum są niemile widziane - zabronione!!

2. Macie różne zdanie/pogląd na dany temat to wymieniajcie się argumentami, a nie inwektywami. Są od tego znaczki # - CODE, dokumentacja i etc.

3. Pisząc poradnik podajcie literaturę. Tak żeby można było to sobie zweryfikować i z czym polemizować.

4. Popełniliście temat to nie usuwajcie z niego treści. Wiedza zostaje/ma zostać na forum.

5. Odpowiadając komuś na zapytanie starajcie się jak najmniej linkować. Jeżeli linkujecie to starajcie się zrobić wstęp i wytłumaczyć co macie na myśli. No chyba, że jest to dokładne (krok po kroku) rozwiązanie tego problemu.

6. Nie musicie od razu na wszystko odpowiadać. Macie VMware Player'a czy VirtualBox'a możecie sprawdzić/przetestować zaproponowane przez was rozwiązanie bez psucia własnego systemu.

7. Wszystkich bez wyjątku obowiązują znaczki #-code. Dla Świeżaków uwaga; nie stosujemy tego do całej treści postu, a wybranych fragmentów kodu/poleceń itd.



8. W jaki sposób zadać prawidłowo pytanie https://forum.linuxmint.pl/index.php?topic=6937.0

9. REGULAMIN forum https://forum.linuxmint.pl/index.php?topic=32.0


10. Jeżeli poruszacie się w społeczności linuksowej to używajcie (w miarę możliwości-nie używa go ktoś inny) jednego nicka, a nie na każdym forum innego. To nie jest już nawet śmieszne.

11. Jeżeli, temat uważacie za rozwiązany to w pierwszym poście wątku, w temacie na początku należy wpisać (przed treścią tematu) [Rozwiązane] , [Solved] lub [ + ] (plus/krzyżyk oddzielony spacjami od nawiasów). Potem wystarczy napisać odpowiedzieć z informacją, że sprawa rozwiązana i tyle. Przy okazji będziemy mieli info komu punkty postawić.

12. Jeżeli widzicie jakiegoś SPAMERA (SEO) albo idiotę to używajcie przycisku zgłoś do moderatora. Wystarczy krótka notka, a my dostajemy powiadomienie na maila.





EOT

PS Za nieprzestrzeganie zasad będą wyciągane konsekwencje zgodne z Regulaminem forum!!

Edyta: Jak macie jakieś uwagi do mojej działalności jako moderatora (naszej? - nie wiem jak chłopaki) na forum to dawać na PW - tylko wątków nie podsyłacie bo i tak monitorujemy w miarę możliwości ( na bieżąco ) co się dzieje na forum.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2018, 11:33:35 am wysłana przez ciastek1981 »