Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiązane GeForce GT 720M - brak odopowiednich sterowników w Mint 20.1
#31
0
(15-01-2021, 11:27)gerwazy87 napisał(a): Jestem mega początkujący w Linuxie ale myślałem że kwestia sterowników w Linuxie się poprawiła a tu widzę że nadal Linux jest daleko w tyle. Nie wiem czy będę na dłuższą metę używał Linuxa.
 
Gdy byłem mega początkującym, także się obrażałem na Linuksa. Do tego systemu trzeba dojrzeć.
Dlaczego nie chcesz powrócić do wersji 20? Z tego co zrozumiałem, tam było okej. Nie zauważyłem, żeby 20.1 był w czymś lepszy, wręcz przeciwnie. U mnie pobiera trochę więcej pamięci.

Warto by to zgłosić, żeby naprawili.
[Obrazek: 96ae32b114e54.jpg]
#32
0
Generalnie używam małej liczby programów ale mają one swoje dobre odpowiedniki też pod windows. Zacząłem bardziej się interesować Linux po tym jak nie spodobał mi się windows 10. Konkretnie windows 10 ma wiele wad i mało zalet wg mnie. W Linux podoba mi się lekkość systemu. Tak jakbym teraz zainstalował win xp ale obsługiwał on wszystkie nowe technologie DirectX itd. Wiele rzeczy w Linux można by jeszcze poprawić ale Linux zawsze broni się tym że jest darmowy i przez to nie można mu wiele zarzucić. Gdy zobaczyłem wasze pulpity w dziale to byłem w szoku mój jest mega minimalistyczny. Nie lubię za dużo rzeczy konfigurować bo potem jest dużo zabawy po formacie danego systemu. Na razie zostaje na Linux mint może jeszcze kiedys sprubuje Ubuntu. Ale nie wiem czy będzie mi się chciało przyzwyczajać do innego interfejsu. Bo cinamon mi odpowiada.

Dodano po pewnym czasie:
(15-01-2021, 21:53)omkar napisał(a):
(15-01-2021, 11:27)gerwazy87 napisał(a): Jestem mega początkujący w Linuxie ale myślałem że kwestia sterowników w Linuxie się poprawiła a tu widzę że nadal Linux jest daleko w tyle. Nie wiem czy będę na dłuższą metę używał Linuxa.
 
Gdy byłem mega początkującym, także się obrażałem na Linuksa. Do tego systemu trzeba dojrzeć.