Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wine usuniecie
#1
0
Dzień dobry
Jestem bardzo zielonym użytkownikiem Minta. Chciałem sobie trochę poprawić Wine i teraz mi nie chodzi. Próbowalem go usunąć ale są problemy,to co dostaje z terminala wygląda tak
Kod:
yaro@yaro-Akoya-P7631 ~ $ sudo apt-get --purge remove wine
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności     
Odczyt informacji o stanie... Gotowe
Pakiet "wine" nie jest zainstalowany, więc nie zostanie usunięty
Należy uruchomić "apt-get -f install", aby naprawić poniższe problemy:
Następujące pakiety mają niespełnione zależności:
libfaudio0 : Wymaga: libsdl2-2.0-0 (>= 2.0.8) ale 2.0.4+dfsg1-2ubuntu2.16.04.2 ma zostać zainstalowany
libfaudio0:i386 : Wymaga: libsdl2-2.0-0:i386 (>= 2.0.8) ale 2.0.4+dfsg1-2ubuntu2.16.04.2 ma zostać zainstalowany
E: Niespełnione zależności. Proszę spróbować wykonać "apt-get -f install" bez pakietów (lub podać rozwiązanie).

Kod:
yaro@yaro-Akoya-P7631 ~ $ apt purge libodbc1 libodbc1:i386 wine-stable-amd64 wine-stable-i386:i386
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności     
Odczyt informacji o stanie... Gotowe
Należy uruchomić "apt-get -f install", aby naprawić poniższe problemy:
Następujące pakiety mają niespełnione zależności:
libfaudio0 : Wymaga: libsdl2-2.0-0 (>= 2.0.8) ale 2.0.4+dfsg1-2ubuntu2.16.04.2 ma zostać zainstalowany
libfaudio0:i386 : Wymaga: libsdl2-2.0-0:i386 (>= 2.0.8) ale 2.0.4+dfsg1-2ubuntu2.16.04.2 ma zostać zainstalowany
E: Niespełnione zależności. Proszę spróbować wykonać "apt-get -f install" bez pakietów (lub podać rozwiązanie).
yaro@yaro-Akoya-P7631 ~ $


Tym razem poprawiłem. Następnym razem do kosza/YB3
#2
0
Nieaktualny i niewspierany już system może być problemem. To jedno.

Próbowałeś wykonać sudo apt-get install -f?
#3
0
Dlatego moja zmiana decyzji o migracji na aktualna wersje Wink "problem " tylko w tym ze nie umiem tego sam zrobic,szukam pomocy
#4
0