Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiązane Gry z GOG.com
#1
0
Witajcie Dobrzy Ludzie Smile
Kochani, czy ktoś z Was kupuje gry na gog.com? Jest tam kilka starych RPG, które chętnie bym kupił ale mam wątpliwości co do kompatybilności dla Linux. Zamierzam przeskoczyć w grudniu na "miętówkę" i czasem człek by zagrał w coś starego. Widziałem na gog.com wymagania niektórych tytułów. Niektóre z nich w wymaganiach mają "LinuxMint17", a niektóre "Ubuntu". Czy mam rozumieć, że nie ma możliwości instalacji gry pod "Mintem", jeśli installer jest dedykowany dla "Ubuntu"?
Jestem totalnie zielony w temacie linuxowym. Zastanawiam się czy w ogóle się z tym bawić, czy po prostu lepiej będzie poszukać sobie DOSBox pod Linux i nie komplikować sobie życia Smile
Dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź.
Pozdrawiam.
Grzegorz.
#2
1
Better response on post RE: Gry z GOG.comJak ruszy pod Ubuntu to i pod Mintem powinno.
Mint bazuje na Ubuntu.
Co do kompatybilności gier Windows to już osobna bajka.
#3
0
Dziękuję bardzo za wsparcie w temacie.
#4
1
Better response on post RE: Gry z GOG.comGry Windows można uruchamiać przez Lutrisa, to taki kombajn do uruchamiania gier za pomocą gotowych skryptów.
https://lutris.net/
Obsługuje też GOG
#5
1
Better response on post RE: Gry z GOG.comKiedyś coś brałem na gog'u i tak szczerze to poległem na etapie instalacji. Chłopaki z goga mi poradzili żebym sobie doinstalował ichniejszy menadżer ogierowania do obsługi tego, ale jakoś nie drążyłem tematu bo nie ma toto wersji pod linux jak się okazało. Także jeżeli koniecznie chcesz się z tym barować, powodzenia, będzie potrzebne Smile

Z drugiej strony mamy przecież magiczne narzędzie jakim jest lutris, stworzone właśnie do obsługi różnych gierek z różnych platform. Z tego co zauważyłem, goga też obsługuje (i kilka innych). To może spróbuj tędy.

//jak to pisałem to nie było jeszcze posta @dedito Smile
-------------