Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steam: Gry się nie uruchamiają.
0
Witam serdecznie.
Jestem zupełnie nowy w świecie Linux. Skusiłem się ponieważ obecny windows 11 pro doprowadza mnie do szału (odpalające się procesy w tle, wysokie temperatury procesora i płyty głównej w trybie idle, problem z siecią itd.)