Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OGŁOSZENIE] Zasady obowiązujące na forum.
#1
3
Better response on post [OGŁOSZENIE] Zasady obowiązujące na forum.Przy zgłaszaniu problemów, zakładaniu tematów i etc. obowiązują następujące zasady:

1. Nieznajomość REGULAMINU FORUM nie zwalnia użytkowników z jego przestrzegania Exclamation

2. Shoutbox nie służy do rozwiązywania problemów, od tego jest forum Exclamation

3. Przed zadaniem pytania skorzystaj z wyszukiwarki forum, wyszukiwarki na starym forum R-O oraz działu z poradnikami i najczęściej zadawanymi pytaniami Exclamation

4. Podając wyniki komend bądź logi proszę używać znaczników - CODE. Wynik podajemy razem z poleceniem, które je wywołuje Exclamation 

5. Informacje o konfiguracji sprzętowej przedstawiamy w postaci wyniku polecenia inxi Exclamation

6. Problemy z dźwiękiem zgłaszamy podając wyniki skryptu według zamieszczonej instrukcji Exclamation

7. Problemy z kartami sieciowymi zgłaszamy według zamieszczonej instrukcji Exclamation

8. Do rozwiązywanie problemów z adapterami usb warto skorzystać z opcji ich śledzenia w buforze warstwy jądra Exclamation 

9. Logi systemowe należy podawać według zamieszczonej instrukcji Exclamation

10. Do wstawiania obrazków na forum należy używać przycisku imgur według zamieszczonej instrukcji Exclamation

11. Rozwiązałeś problem, oznacz post który ci pomógł poprzez przycisk Podziękuj oraz/lub wskaż/opisz w poście rozwiązanie, a następnie oznacz temat jako rozwiązany Exclamation 

12. Uwaga do nowych userów Exclamation Korzystając z Shoutbox'a czy też w postach nie zachowujcie się jak ludzie którzy nie znają netykiety. Jeżeli wykażecie się wiedzą merytoryczną, chęcią pomocy innym wtedy dopiero możecie sobie trochę więcej pofolgować.

Zasady służą sprawniejszej pomocy dzięki czemu, my EKIPA FORUM możemy się skupić się na tym co istotne, oraz mamy czas na rozwój silnika forum, pisanie poradników czy pomaganiu przy waszych problemach. Dzięki stosowaniu zasad nie musimy zajmować się redagowaniem postów, przypominaniem o przestrzeganiu zasad, zbieraniem wystarczającej ilości informacji do udzielenia merytorycznej pomocy.



Na tym forum nie są mile widziane treści faszystowskie, polityczne oraz szkalujące jakąkolwiek grupę społeczną bez względu na jej charakter.

Kod:
3.1: Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim prawem, które naruszają dobro innych osób, firm i instytucji, a w szczególności:
- treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
- treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
- treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
- treści związanych z pornografią,
- treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol itd.
Źródło: Regulamin forum.


Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości