Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gry na Linuksie
#11
0
(27-04-2019, 14:40)jury napisał(a): Edit:
dedito mnie uprzedził, można usunąć ten wpis

...a po co?

Napisałeś jak jest, a to, że piszemy w tym samym czasie i czegoś nie widać to już trudno Tongue

Edyta: Z Lutrisem muszę się do czegoś przyznać Big Grin Używałem kiedyś Voyager'a GS 16.04.X LTS – Gamers i ani razu chyba nie odpaliłem Lutrisa Big Grin

https://voyagerlive.org/voyager-gs-18-04/
Odpowiedz
#12
0
Obecnie mamy też naszego rodzimego Sparky w edycji gameover.
https://sparkylinux.org/tag/gameover/
Odpowiedz
#13
0
(27-04-2019, 16:16)dedito napisał(a): Obecnie mamy też naszego rodzimego Sparky w edycji gameover.
https://sparkylinux.org/tag/gameover/

Wiem, wiem ... ale czy Lutris jest preinstalowany jak w Voyagerze ? Bo w repo https://sparkylinux.org/repo/ widzę starszą wersję niż tutaj https://software.opensuse.org/download.h...age=lutris , a w WIKI piszą o Play On Linux https://sparkylinux.org/wiki/doku.php/sparky_gameover

Grzebałem w pudle ze skarbami i mam praktycznie nówkę Unreal'a Tournament 3 . Może zmuszę się do testów.

No i kwestia taka, jak to bangla z kernelami Liquorix Big Grin
Odpowiedz
#14
0
Minta mam postawionego od wczoraj a już dziś udało mi się zagrać w Test Drive Unlimited na PlayOnLinux. Fajowo. Pojawiał się pewien błąd w grafice ale gra śmiga :-)
Odpowiedz
#15
0
@Infinite, jakbyś się uparł to nawet jeszcze wczoraj by Ci się udało w to zagrać Smile
-------------
MSi GV72-8RE | Mint 19.1 | kernel 4.15.0-156-generic x86_64 | Mate 1.20.1 | Nvidia GeForce GTX 1060 + Intel
Odpowiedz
#16
0
Chcę się podzielić z Wami moim doświadczeniem korzystając z Lutrisa. Sprawdziłem następujące gry z platformy Uplay: Rayman Legends, Far Cry 3, Assasin's Creed Brotherhood. Moje wrażenia? Jestem rozczarowany. Chociaż nie miałem problemu z uruchomieniem tych gier (po odpowiedniej konfiguracji), to jakość pozostawia wiele do życzenia. Ok 15-20 FPS mniej od tego, co miałem na Windowsie. Jak ktoś, jak ja, ma słaby komputer, to te 15-20 klatek stawia granice miedzy grywalna a niegrywalna. Poza tym częste spadki animacji i sporadyczne problemy z dźwiękiem. W dodatku po zabawie ustawieniami grafiki w Far Cry 3, gra przestała się włączać. Ponadto konfiguracja Lutrisa wymaga przynajmniej przeciętnej wiedzy, bo często trzeba optymalizować konfiguracje pod swoje potrzeby.
Ogólnie moje wrażenia gry na Linuxie bardzo negatywne niestety.
Pewnie jak ktoś dysponuje większą wiedzą niż ja, to mógłby skonfigurować to o wiele lepiej, ale nie mam czasu ani chęci na spędzenie kilku dni, aby normalnie zagrać w 1. grę. Jest jeszcze nadzieja dla mnie w formie Steam Play, mam pozytywne doświadczenia z Protonem.

Przykładowe grafiki z gry:
1. Assasin's Creed Brotherhood: https://ibb.co/rH4cYt6
2. Rayman Legends: https://ibb.co/vcSRJmy

Odpowiedz
#17
0
Podzielę się dzisiejszym doświadczeniem w testowej instalacji gry Dirt Rally z 2015 roku.
Strona na winehq: https://appdb.winehq.org/objectManager.p...n&iId=5263 jak widać na razie brak zarejestrowanych pozytywnych rezultatów.
Gra wymaga directx 11 więc dobrym wyborem było uruchomienie z dxvk.

Uruchamiałem na sprzęcie:
CPU: Intel® Core™2 Quad Q6600
GPU: Radeon HD 7750
Kernel: 4.20 z repozytorium Debiana testing
Sterownik: AMDGPU wersja 19.0.1
Wine: wine-development wersja 4.2
DXVK: 0.96


Gra jest grywalna, w benchmarku wyniki nie są powalające, ale z racji tego sprzętu i testowej instalacji spodziewam się osiągnąć lepsze rezultaty z innymi konfiguracjami programów co wrzucę przy najbliższej okazji Big Grin

Wideo było nagrywane z 15fps, dlatego może się wydawać "zlagowane".

Moje wrażenia: jestem zadowolony mimo, że wyniki odbiegają od tego co na Windows.

Wyniki Debian 10
[Obrazek: bakG3fnl.png]
Wyniki Windows 7
[Obrazek: SpF1Ghnl.png]
Odpowiedz
#18
0
(18-05-2019, 19:10)dedito napisał(a): Gra wymaga directx 11 więc dobrym wyborem było uruchomienie z dxvk.

Próbowałeś bez dxvk? Pytam bo ciekawi mnie jak wygląda obsługa dx11 w czystym wine. Sam z gier dx11 próbowałem póki co Aven Colony i generalnie wszystko wygląda, że działa dobrze, tylko kolory są nieprawidłowo. Więc chyba już nie jest już tak źle z dx11 w wine.
Odpowiedz
#19
1
Better response on post RE: Gry na LinuksieBez dxvk były mega problemy, niepoprawne wyświetlanie, auto błyszczało.
Samo wine 4.8 już obsługuje dx11, ale jak widać w moim przypadku nie działa to jeszcze najlepiej.
Poniżej jak to wyglądało na wine 4.8 wersja staging bez dxvk.
Odpowiedz
#20
0
Odpowiedz


Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 8 gości