28-04-2023, 19:28
0
(28-04-2023, 18:52)dedito napisał(a): IMHO to bardziej złożona kwestia, a licencje są jakąś częścią tych kwestii, a liczba użytkowników jest właśnie tak mała z powodów o których już wspomniano.Starcraft... ilu ludzi grało pod windowsem, a ilu pod linuksem. Proste, zyskowniejsze męczyć się z tymi pod windowsem, a linuksiarzy pobawić tej możliwości, szczególnie że ci drudzy byli dużo lepsi, ponoć, w tej kwestii. Zrypanie serwera pozbawiło możliwości grania tych i tych.
Firmom musiałoby się opłacać wspierać dystrybucje Linuksowe, a jak to by się im opłacało to i liczba użytkowników by wzrosła
Problemy ze strarcraftem to chyba trochę inna kwestia, bo i na windowsie gry są hakowane i jakoś da się dalej grać
Co do pierwszej kwestii jednak zgoda że to liczba uzytkowników jest decydująca. Takie perpetuum mobile dla koncernów informatycznych.