Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anjuta/GLADE aspekt techniczny
#1
0
Mam się z pytaniem do Was bo od dwóch dni siedzę i nie mogę zmusić tego czegoś do prostego,trywialnego działania.
Chodzi o szkielet(bez kodu głównego),czyli

 Uruchamiam Anjuta,Nowy projekt nazwa,lokalizacja gdzie?Podaje w Home.Rodzaj program wxWidget(okienkowy).Utwórz projekt.
 No i przerobi tworzy wchodzę w Inspektorze do kat.src dodaj plik(interfejsu użytkownika).Uruchamia się GLADE wybieram proste okno i guzik Burton(bez kodowania),wychodzi na całe okno no ale Ok.Zapisuje w SRC jako GUI.c.
 Daje buduj projekt i dwa błędy....

I tu nie rozumiem w QT Creator to tak działało,że tworzyło mi puste to co wybrałem.I mogłem sobie dokodowywac powoli funkcjonalność a tu Zong Na Początku....

Ktos Coś?
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez Xvistak - 15-08-2023, 18:17
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez dedito - 15-08-2023, 18:24
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez Xvistak - 15-08-2023, 18:41
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez dedito - 16-08-2023, 10:46
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez Xvistak - 16-08-2023, 14:16
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez dedito - 16-08-2023, 15:13
RE: Anjuta/GLADE aspekt techniczny - przez Xvistak - 16-08-2023, 17:20

Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości