Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aparat słuchowy z bluetooth
#1
0
Zainstalowałem wersję mint 19.3 bez problemów. Problem to mam z bluetooth. ikonka jest na pasku, ale nie rozpoznaje moich 2 aparatów słuchowych. Jestem początkującym użytkownikiem Linuxa i nie bardzo sobie umiem poradzić. Przeglądając w google podobne tematy nie trafiłem na właściwe rozwiązanie.
#2
0
W jakim sensie nie rozpoznaje?
Z konstrukcji zdania wynika, że widzi te słuchawki, ale nie rozpoznaje i tego nie rozumiem, na czym to nierozpoznanie polega.
#3
0
(17-08-2020, 18:18)dedito napisał(a): W jakim sensie nie rozpoznaje?
Z konstrukcji zdania wynika, że widzi te słuchawki, ale nie rozpoznaje i tego nie rozumiem, na czym to nierozpoznanie polega.
Ano w takim, że ikona bluetooth jest ale po kliknięciu na nią mojego aparatu nie ma na liście, są tylko komunikaty nie rozpoznano, w win7 mam urządzenie na liście.
#4
0
Pokaż te komunikaty.
#5
0
(17-08-2020, 20:15)dedito napisał(a): Pokaż te komunikaty.
Ja jeszcze nie bardzo się poruszam korzystając z Linuxa i pytanie zadałem  w Windows. Męczyłem się pół nocy aby trochę to naprawić bo i wszystko się wyłączyło w Windows, musiałem przeinstalować sterowniki RealTec bluebooth. Stało to się gdy udało mi się włączyć moje aparaty słuchowe w linux mint. Zaraz potem gdy ponownie uruchomiłem Windows okazało się że nie działają i właśnie dlatego musiałem zainstalować ponownie sterowniki. Nie wiem jaki to ma związek. Dzisiaj będę instalował Linuksa na stacjonarnym to jeszcze sprawdzę. Na tym forum czytałem że blutooth nie jest rozpoznawany i trzeba instalować jakąś paczkę. Na razie to nie wiele z tego rozumiem.
#6
1
Better response on post RE: Aparat słuchowy z bluetoothCzasem wystarczy instalacja innego menedżera BT, np. blueman, czasem trzeba inny sterownik, stąd @dedito prosi o komunikaty.