Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiązane Problem z Heroes 3 HD
#1
0
Witam,problem  jak w temacie , mam na osobnym dysku wersje h3 hd, ale  niestety nie chce sie odpalic, wydaje mi się ze mam cos sknocone z wine, poniewaz po uruchomieniu pokazuje sie okienko z wyborem rozdzielczosci, ale po kliknieciu start gra crashuje i wychodzi do glownego pulpitu, dodam ze dzieje sie tak z kazdą grą.
wersje wine mam 5.22 staging, Jesli potrzeba wkleic jakies info to dajcie znac co trzeba, bo jestem zielony w linuksach, z góry dzieki wszystkim za pomoc, pozdrawiam.
#2
0
Uruchom z terminala i wklej wyniki (w znaczniki kodu).
#3
0
Niestety w terminalu nie wiem jak wejsc w dysk na ktorym mam gre( czyli nie systemowy) i nigdzie nie moge znalezc na necie pomocnych stron, a o jakis znacznikach kodu to juz w ogole nie wspominam, bo to czarna magia dla mnie :/
#4
0
Wine tworzy katalog .wine który znajduje się zazwyczaj w katalogu domowym, tylko jest ukryty (ctrl+h w większości menadzerów plików).
W tym katalogu znajdziesz plik wykonawczy gry (zazwyczaj C:/Program files/...).
Zajrzyj do aktywatora Heros 3 HD po wskazówki odnośnie ścieżki do pliku.
Dalsze wskazówki znajdziesz w dokumentacji wine https://wiki.winehq.org/Wine_User's_Guid...mmand_line

Znaczniki kodu masz opisane w zasadach forum.
#5
0
Kod:
002c:fixme:winediag:LdrInitializeThunk wine-staging 5.22 is a testing version containing experimental patches.
002c:fixme:winediag:LdrInitializeThunk Please mention your exact version when filing bug reports on winehq.org.
INTEL-MESA: warning: Haswell Vulkan support is incomplete
INTEL-MESA: warning: Haswell Vulkan support is incomplete
libGL error: No matching fbConfigs or visuals found
libGL error: failed to load driver: swrast
X Error of failed request:  GLXBadContext
  Major opcode of failed request:  152 (GLX)
  Minor opcode of failed request:  6 (X_GLXIsDirect)
  Serial number of failed request:  259
  Current serial number in output stream:  258