totalnyNoob
Gość
Miernik podziękowań 0%
08-06-2019, 13:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2019, 18:16 przez yahoob3.
Powód edycji: code
)
0 Szanowni forumowicze,
Ostatnio mój linux Mint 19 TARA zaczął się przycinać, a jako, że nie znam się zbytnio, to skopiowałem jakąś komendy internetu co miały zaktualizować mi sterowniki graficzne:
Kod: sudo add-apt-repository ppa:oibaf/graphics-drivers
sudo apt update
sudo apt upgrade
Po restarcie komputera w konsoli z interfejsem graficznym witał mnie normalny obraz do zalogowania, ale gdy się zalogowałem to widziałem tylko czarny ekran i kursor mojej myszki. Chciałem odwrócić proces a gdzieś na etapie wpisywania powyższych komend dostałem informacje, że aby wycofać je najeży użyć komend:
Kod: sudo apt-get install ppa-purge
sudo ppa-purge ppa:oibaf/graphics-drivers
Teraz po restarcie komputera nie mogę w ogóle wybrać żadnej konsoli w której jest interfejs graficzny. Używam natomiast komendy
startx
Moje pytanie brzmi: Czy da się jakoś powrócić do poprzedniego GUI to jest chyba Cinnamon?
Liczba postów: 2 530
Liczba wątków: 24
Reputacja:
System: 21.3 Virginia
Środowisko graficzne: Cinnamon
Architektura CPU: 64bit
Miernik podziękowań 24%
totalnyNoob
Gość
Miernik podziękowań 0%
08-06-2019, 17:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-06-2019, 18:16 przez yahoob3.
Powód edycji: code
)
0 (08-06-2019, 14:35)yahoob3 napisał(a): Może to coś pomoże?
https://askubuntu.com/questions/970919/a...tall-my-de
Po wpisaniu pierwsze komendy dostaje:
"
Kod: dpkg: problemy z zależnościami uniemożliwiają usunięcie libdrm-common:
libdrm2:amd64 zależy od libdrm-common (>= 2.4.95-1~18.04.1).
Kod: dpkg: błąd przetwarzania pakietu libdrm-common (--purge):
problemy z zależnościami - nie zostanie usunięty
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
libdrm-common
"
Reputacja:
Miernik podziękowań 24%
0 W opisie konta masz KDE. Doinstalowywałeś to środowisko graficzne?
Piszesz, że masz Cinnamon.