Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozwiązane Nie mogę zgrać plików ze smartfona przez usb
#1
0
Do niedawna nie było problemu - Samsung A50 podłączony przez usb był traktowany jak dysk zewnętrzny. Teraz nie mogę nic kopiować (w obie strony). Na pulpicie pojawia się ikona A50 i komunikat o niemożności zamontowania, choć widać drzewo folderów (pustych!) na telefonie...
#2
0
Rzuć okiem na ten wątek: https://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=224123

Pokaż tez wynik polecenia: dpkg -L mtp
#3
0
(22-10-2019, 12:26)yahoob3 napisał(a): Rzuć okiem na ten wątek: https://forums.linuxmint.com/viewtopic.php?t=224123

Pokaż tez wynik polecenia: dpkg -L mtp
 
dpkg-query: pakiet "mtp" nie jest zainstalowany
#4
0
Jeśli polecenie sudo apt install libmtp9 zwróci, że libmtp9 is already the newest version, spróbuj wybrać na telefonie zamiast "Nośnik USB" lub coś podobnego, "Pliki" lub coś podobnego Smile

Pomoże jednak najprawdopodobniej to:
otwórz do edycji plik mtp.mount poleceniem w terminalu:
Kod:
xed admin:///usr/share/gvfs/mounts/mtp.mount
i w ostatniej linijce zmień false na true, zapisz plik i zrestartuj komputer.
Powinno pomóc.
#5
0
Zrobiłem. Po długim namyśle folder DCIM otwiera się, Jeszcze dłużej trwa otwieranie miniatur. Kopiowanie plików na komputer -prawie wieki...(???)
#6
1
Better response on post RE: Nie mogę zgrać plików ze smartfona przez usbSporo zależy od kabla, (oryginalny działa bez problemów) oraz danego telefonu (np mój stary Xperia E4 nie chciał nic, oprócz ładowania :v)
#7
0
Czy wątek został rozwiązany?
Jeśli tak, to proszę o podsumowanie.
#8
0
Nie wiem, czy to pomoże. Także posiadam Samsunga Trzeba w katalogu użytkownika > nośniki, kliknąć na telefon, a w smartfonie zezwolić na dostęp do danych telefonu.

Gdyby jednak były problemy, to należy zainstalować na telefonie i komputerze aplikację Kdeconnect, plus dodatkowo na komputerze Indicator KDE-Connect. Gdyby to nie pomogło, wówczas można skorzystać z AirDroida Personala.
[Obrazek: b886444b1c851.jpg]
#9
0
(22-02-2021, 20:06)dedito napisał(a): Czy wątek został rozwiązany?
Jeśli tak, to proszę o podsumowanie.

W poście powyżej pisałem, że poszło... Rzecz chyba w kablu, bo po jego zmianie jest OK.
DZIĘKI, @dedito za Twoją dbałość o porządek na forum i w ogóle, za Twój czas!
#10
0
Oznaczam wątek jako rozwiązany.
Zamykam wątek.


Skocz do:




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości