Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Rozwiązane Odtwarzacz mpv
Jest taki jak dla mnie świetny odtwarzacz mpv bardzo dobrze odtwarza mkv i pozostałe pliki wideo nie tnie się , tylko ma dość skromne menu i możliwości ustawiania, natomist z terminala można dopatrzeć się zaczepistej listy jego możliwości tak do zawalenia .Czy ktos z kolegów wie np. jak go ustawić aby odtwarzał ostatni plik z miejsca przerwania oglądania tak jak ma to miejsce w VLC? U mnie na mincie VLC się trochę tnie a mpv chodzi jak żyleta.
Jesus saves.
No właśnie ... z terminala można się dopatrzeć:
Cytat:man mpv
--save-position-on-quit
Always save the current playback position on quit. When this file is played again later, the player will seek to the old playback position on
start. This does not happen if playback of a file is stopped in any other way than quitting. For example, going to the next file in the playlist
will not save the position, and start playback at beginning the next time the file is played.

This behavior is disabled by default, but is always available when quitting the player with Shift+Q.
(28-11-2020, 23:03)dedito napisał(a): No właśnie ... z terminala można się dopatrzeć:
Cytat:man mpv
--save-position-on-quit
              Always  save  the  current playback position on quit. When this file is played again later, the player will seek to the old playback position on
              start. This does not happen if playback of a file is stopped in any other way than quitting. For example, going to the next file in the playlist
              will not save the position, and start playback at beginning the next time the file is played.

This behavior is disabled by default, but is always available when quitting the player with Shift+Q.
Tak działa tylko raz , ale właściwie mozna odpuścić temat wymysliłem i ustawiłem engine smplayera na mpv , i w smplayerze można wyklikać wszystko.Także do zamknięcia.
Dzięki dedito za pomoc.Pozdrawiam
Jesus saves.

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości